Svar

matilda om Frågestund !!
hur många egna hästar har du haft?
favorit färg, djur och klädes plagg?
Roligaste och tråkigaste "häst inne" du var med om?
Svar: förutom dom 5 jag har nu så har jag innan haft 2 ponnyer, Amanda och Dennis. sen har jag även haft Fanya, Jalla Jalla och Märta... säkert glömt någon nu men :)
Har egentligen ingen favorit färg men gillar starka färger som syns... djur är då horses ofc, men hundar och kattar e favoriter med! Mjukis byxa o lulehockey tröjor är favorit klädes plagg ;)
Roligaste "häst minne" jag har från året 2009. Det var det året vi fick åka långt till Morganrikset som var nere i skåne. Vi hade åkt längst, hade störst fanklub då pappa är från blekinge. Och det bästa av allt var att vi van alla klasser vi ställde upp i,(14 klasser) förutom en där jag bara kom 2:a förlora med ett ½p... lite pinsamt var det att man gjorde det, men en härlig känsla. Copper var i superfin form det året !!
Tråkigaste "häst minne" är nog det året 2006 då vi blev tvugna att tabort två fina hästar. Märta och min fina welsh ponny jag har lärt mej mycket med!

Britt om Puss In Boots:

Vart har du sett den?

Svar: såg just att den inte går på bio förän 3/2... har sett den på datorn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0