woderful Horse

Har varit hos Gymnasten och börjat tränat knät mer ordenligt nu. Grymt taggad på att koma igång nu, kändes riktigt bra. Ska nu fara dit två gånger i veckan, sen när jag får träna ännu mer 5ggr i veckan :D lycklig flicka nu !!
Sen när jag kom hem så ville jag börja träna Jolene inför sommaren på Wester Farm, då jag har lite planer för showen jag ska ha med Jolene. Så ska träna in lite nya trix. Idag blev det att träna lite på hennes sittning, dock har hon kunnat det väldigt bra för några årsedan, med då hon har växt så mycket har hon tyckt det var obehagligt så jag har inte tränat det nu på två år. Nu när hon är starkare så tänkte jag att jag skulle prova och få henne att komma igång med det igen. Inga bekymer med det, när hon kände att det inte togemot så kom hon ihåg det, nu ska det bara finslipas och få henne att stanna kvar fast jag lämnar hennes sida!!
Så kul det ska bli sen får jag bara se hur jag ska få fram lite stegringar på en häst som aldrig stegrar...
hösten -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0