Dressyrträning Dag 3

Ännu en dag med strålande vår sol, nu tinar det på som bara den, snart är det sommar igen :D
Har varit och ridit Shakira och Copper för Gunilla idag, två väldigt fina hästar var det. Hela helgens träning har varit super med duktiga hästar!
Shakira har fått jobba på som bara den idag, jobbigt var det tyckte hon. Men som den arbetsmyran hon är så jobbade hon på bra och var väldigt duktig!
Efter henne var det bara att byta häst till Copper-mannen som var fin som vanligt. Blev att träna programridning idag LA:3 som jag ska rida på lördag den 5maj! Kändes väldigt bra lite små saker som man alltid måste träna på då, men man kommer nog aldrig kunna rida felfritt tyvärr ;) hehe men det är ju det som är sjlva grejen att utväcklas varje dag i sin ridning! Vill ju alltid bli en bättre ryttare! Copper var då fin kille idag!
Ja, blir inga bra bilder längre då mitt bättre objektiv gick sönder för någon vecka sen.. trodde det var kameran först då jag sen såg att det var objektivet. Har ju ett tag tänkt köpa ett ännu bättre men ja inte ännu var tanken.. nu måste jag, blir bara skitbilder nu mera..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0