Aprilväder på topp

Ja idag har det varit ett riktigt Aprilväder .. snö, sol, hagel, sol, storm, sol, snö, sol och lite mer snö och så sol ... ja kan fortsätta så ett tag till typ!!
HAr iaf varit till gymnasten på morgonen och tränat! blev att pröva på att springa på löpbandet för första gången idag på mycket länge.. lite löbbigt var det då jag aldrig riktigt tyckt om att springa på dem, men det gick super, så nu är jag nästan helt tillbaka och kan börja jogga igen, lääängtar!!
Sen var det hem och byta om och rida Amadeus och Suzie uppe i ridhuset. Amadeus jobbade på bra och tyckte det var jobbigt att jobba avslappnat i 40 min typ, ponny full i svett! Sen var en Suzie brunstig och lite små dryg = försök att skräma mej genom att småbocka och sparka mot allt jag bad om typ.. men hon gav upp då hon insåg att de inte var någon idé utan bara blev mer jobb med det. Hon jobbade på riktigt bra sen.
Såg lite big brother innan eleverna börjar att dyka upp. Donna fick följa med på en av turerna och tyckte det var lite jobbigt att vara ledar häst!!
Har fått fint besök med av min fina Cajsa, så vi har kokat upp lite jasmineris och sweet chilli sås xD gött vare! Nu ska vi nog se en film typ eller nå i den stilen!
Vi har planerat dagen för imorgon med då vi ska te staden och shoopa lite och käka kinafood, efter jag har jobbat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0