Blogg Design

Alva har hjälp mig att få lite ordning på min Design idag. Så nu är den lite bättre, men har lite små fix att göra fortfarande. Sen hade jag även fixat en fråge sida, där ni kan ställa frågor till mig, men då lyckades man fifla bort det... men Alen kommer imorgon o får hjälpa mig att fixa till det igen ;o

aja, har iaf ridit en fin liten Amadeus idag på ridbanan. Han känndes riktigt fin idag, och hans galopp har blivit sååå mycket starkare nu, när jag ger honom långa tyglar så söker han sig neråt och blir ännu rundare o finar, men även så behåller han den lugngna tackten utan att forstra iväg som han gjorde förut när man gav honom långa tyglar!



Sen blev det även en tur ut i skogen, barbacka o hacket med Copper. Det tyckte han var härligt. Vi var även ner i nå vatten o på väg upp igen så stod det ett hinder som vi tog ett skutt över. Copper tyckte det var väldigt kul och tog inte ett litet skutt utan ett mer bamse skutt o efteråt fortsatten han små hoppa x) söta lille hästen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0