Bilder från England!

Heheh, man hittade ju lite bilder från Engalnd resan i mobilen, blev bara tvungen att lägga upp dem!

Så här såg man ut efter att ha ridit på ett galet Fullblod som inte var riden på över ett år o sen var bara ny inriden när jag fick sitta upp! Tydligen gick hon inte att longera överhuvvutaget, så de tyckte att det vara bara för mej att hoppa upp då hon tydligen blev lugnare då... aja upp gick bra o så red jag runt lite, det gick bra. sen kom de en traktor och så bar det av... En häst som inte tog betten insåg jag då jag tog i ena tygeln för att stoppa henne. Det var som att dra ett snöra som satt fast i en vägg! aja, av ville jag då det inte e allt för kul att sitta på en okontaktbar häst, så jag slängde mig av... öhm ja rätt in i staketet där det var tre brödor på höjd med ca. 40 cm mellan rum, där for jag mellen och slutade med att mina ben såg ut så här...


Insidan av höger lår o insidan av höger vad! :)


åvanpå Höger vad o åvanpå vänster lår


Och så har vi då mitt fina vänster knä :)

Okej nu har ni fått se så himla vackra bilder så tänkte ladda upp lite andra bilder från den underbara naturen!


Sen har vi min bästa vän Duvaunge, det var två duvungar som ramlat ur boet i en av hingstarnas boxar. Den en var klok o var rädd o tryckte i hörnet medans den anra var väldigt nyfiken på mej o gick med bestämda steg fram. Jag böjde mig ner o la fram armen o där hoppade det upp en liten duva :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0