Pasodouble W

Plupp hade sprungit hem igen nu på morgonen, så jag fick gå o hämta honom.

Blev att slänga på honom sadeln idag o longera. Inga bekymmer, dock så måste jag bara stärka upp hans galopp då han knappt ville gå i galopp i vänster varv, men i höger var han mkt starkare.
Sen fixade jag hans man, svans o klippte bakom öronen! Så nu ser han ut som ett halvblod :)




Plupp med sin nya frisyr o hagkompis. Så vi får se nu om han stannar kvar hos oss, eller om han går hem till sina andra vänner hos grannen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack elisa för friseringen! brukar ta tag i det när jag är hemma, pappa är ju inte så brydd om sånt =P hoppas han stannar kvar, han verkar ju trivas på bilden=)

2011-10-25 @ 10:10:09
Postat av: Elisa

ja, han trivs nog. han tycker det e ganska roligt att bli riden, han är iaf väldigt nöjd med sig själv! (:

2011-10-25 @ 10:22:02
URL: http://elisathorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0