Hoppträning

Matilda o hennes kille Oscar var hit på besök. De ville även rida en svänd så blev en Farez o Wibora som fick gå med dem! Tror nog att de blir lite träningsvärk för dem, hehe. :)
Sen när Alva kom så fick hon med mig ut på en tur ut i skogen. Blev en Korma som fick följa med. Hon var pigg o lycklig att få komma ut, men roligast var nog att få hoppa hinder tror jag allt en Korma tyckte. Pep, tog stora fina språng o små bokade lite efter åt, men behöll sin stora lugna fina galopp!
När vi kom tebaka var det bara att ta in Jolene borsta upp henne o slänga in henne i transporten, vidare till Grans för dagens hoppträning!
Jolene var super fin, det var banhoppning o träna på vägarna idag.
Jag blev impad på mej själv just, att jag kom ihåg hur banan var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0