11-11-11 11:11

Har varit fint väder även denna dag, så det blev att vara ut o rida lite hästar!

Igår lyckades jag göra illa mitt knä igen... -.-' så hade lite ont idag, men vad hindrar det mej!?
Alvas kommentar var nog bäst...
- Sluta skratta o börja gråta, vet ju inte om du skåjjar med mej eller inte!
- Men det gör ju oooont...
- MEN GRÅÅÅÅÅÅT DÅÅÅÅÅ!!!!!!

HAHAHAHA, kingen alltså!!

Aja, idag så fick Copper komma ut i skogen igen. Sååååå grymt mysigt det var, o han var helt superfin :D

Sen blev det att träna lite dressyr med crullisen Prästen, som tyckte det var väldigt jobbigt, men duktigt flicka var hon! Även Romero fick bli riden, även han var superfin idag.

En Cajsa kom till mej senare för att se lite IDOOOL! Rätt åkte ut!!!
Sen efter Idooool så tyckte Cajjan att det var dax att ränsa i min gadderob. Så hon kunde ta lite kläder jag inte ville ha kvar! Så nu har man plats för mer kläder igen :)


Kommentarer
Postat av: alva

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

2011-11-12 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0