Fredag

Äntligen fredag.
Vakna och titta ut, såg varmare ut idag. Men när jag var ner och kolla termometern så var det bara -33 grader... ja, de e ju som mycket varmare det från i går ja!



Blev misshandlad av tandis från Kl: 10.00 - 12.20. Blev gode less att ligga i den där pasientstolen efter ett tag.
Något misshandlad e man just nu i kakintaget. De började med bedövnings sprutan uti båda mina framtänder. Sen slipade ner dem till små spettsar, inte så skönt var det trotts bedövning. Men man har inte några vackrare tänder nu inte... får vänta två veckor tills mina nya tänder ska in och då ska det bli fint ;) Nu har jag något provisoriskt som ser ut som "hej, kom och hjälp mig. Men ingen kom" 

Hade tänkte fara iväg med Korma på en kurs om förberedning inför 3års test i maj, då Korma skulle få träna på löshoppning, visning vid hand, som man skulle på hjälp med. Men eftersom de lovat -40 sååå tror jag nog de blir att låsa in sig i rummet under täcket o se film... tills de blir att fara till luleå o se på hemma match mot Brynäs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0