Triumphant

Idag har man ridit morgan stoet po 6ar, do Rosita skulle ta bilder till sin hemsida. Hon var riktigt fin idag, o even nar vi hoppa so var hon super. En sot liten flicka e hon.

Sen blev det att fo rida Thurbo (Korma's pappa) igen, han var lika fin igen... Rosita satte aven upp ett hinder som vi tog oss over. Thurbo har inte blivit riden po 5ar o aldrig blivit hoppad med ryttare po, so han skotte sig veldigt bra, o han e ju bara for mysig liten kille :'D kan man inte gora annat an att bara elska den hesten <3




Bilderna e fron forsta gongen jag red Thurbo, de nya fron idag do vi hoppa e i min kamera!!

Sen so red jag po ett fux morgansto som e 4ar o som jag har ridit in, 3:dje gongen jag sitter po henne, en duktig flicka e hon :)
Kan inte hestarnas namn so bra xD

Nu ska man fo sig no att eta sen blire chill framfor teven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0