Söndag

Kitty fick dra däcken idag + att jag stod på dem så hon fick träna att dra lite tyngre. Imorgon ska hon kanske dra harven om jag har tid! Red sen igenom Kitty, hon var super fiiin idag. Hon var lugn o uppmärksam genom hela passat, Tills... Jag bad om att flytta bogarna. Flytta bogen till höger var inga problem alls. Men när vi skulle flytta till vänter tog det stopp. Men vi fick igenom det till slut o då flöt hon på bra.

Tränade liten stud med Lanzi med, han har verkligen börjat att bli en fin, fin kille nu! Han tycker det är super kul att lära sig nytt. Tränade på ligg kommandot, och så skulle jag se om jag fick honom att vänta med att stiga upp med bakdelen... och där satt han, så söt man kan vara :'D

   
Klicka på bilderna för att se dem större...!

Sen kom Matilda Lindberg. Fotade lite när jag tränade med Jolene o så lite när jag red Farez. Båda hästarna var super fina idag. Sen ville Matilda rida ut en sväng iskogen då hon inte har ridit på ett bra tag. Hon fick rida Farez o jag tog bus Copper som var glad att få komma ut o spring i skogen tillsammans med Farez ^^, När vi fatta galopp första gångerna så gjode Copper väldigt söta bocksprång!

  
Klicka för att se bliderna större...!

Senare idag kom min kusin o ville rida. Agnes ville först rida "pippi hästen"(Wibora) men jag ides inte gå i leran för att hämta henne, så då blev det Lanzi, och han var verkligen jätte snäll!



Blev en bildbombs inlägg idag! Men har man haft fint väder, så blir det bilder ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0