Amadeus

Var i skolan som inte började så bra för min del... -.-' *suck* man var bara så här lagomt förbannad på skolan datorer.  Vi skriver en uppsats om upplysningen i svenskan, och från förra lektionen så hade jag hunnit att skriva drygt en halv sida... men det var bara för mig att skriva om allt från början igen,  inte kul alls.

När jag kom hem så red jag min älskade lill Jolene som var väldigt söt idag. Hon har precis lärt sig skänkelvikningar, och det tycker hon är super kul att göra så fort jag bara sätter till mig lite så susar hon iväg, kanske inte helt perfekta än men duktig e man. Sen var hon väldigt söt när jag mjuk gjorde henne i sidorna på små volter... Hon miss uppfatta mina hjälper och la sig ner xD jag var inte riktigt med på att hon la sig ner! Hon är bara för söt min älskade häst<3



Idag har även Amadeus kommit till oss, och ska vara här ett tag. Deus är en Copper Coin avkomma undan min första egna welshponny Amanda som blev 19år, men blev tvungen att ta bort henne 2006 bga. fång!
Red lilla Deus en liten stund, och ja han är 5år men inte så väl riden så han har lite bock fasoner och vill inte vara sammarbetsvillig... men i slutet av passet började han sänka sig och höja ryggen och började att arbeta lite iaf.

nae, nu kanske man ska ta och se en film och försöka sova!

Kram Elisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0