God Jul

Dan före, doppare dan e det idag :)

Nu e det inte länge kvar till de e Julafton.
Blev dock ingen sovmorron för min del idag, eftersom jag skulle te magnetröntgen för mitt knä... Sen så handeade vi de sista in för all Julmat o presenter. Köpte även en ny grimma + grimskaft te Lanzi o så fick han ett nytt vinter täcke med!

När vi kom hem så ville Agnes vara hos oss. Oskar fick vara fotograf till julbilderna på mig, agnes, Lanclot o hundarna som ville vara med... Lite smak prov får ni här-->

  

Eftersom julen närmar sig så har man städat hela huset o fixat o donat. Julen e härlig, men mycket som ska fixas till innan. Men snart ska vi mysa med familjen o äta lite julmat o spela kort ;)

I morron blire  en spännande o kulkul dag ^^

Kommentarer
Postat av: B.L

Vilken tur att du fick knät uppkollat ordentligt. En annan vred knät vid avfallning, fick fara på akuten (uttänjdna ledband) där dom kollade lite grann. Fick sedan hoppa på kryckor i över en månad och känner fortfarande av knät vid ridning, trots att det är fyra år sedan :-(

2010-12-23 @ 19:35:24
Postat av: Elisa

Ja, de brukar inte vara så noga att kolla upp knän... Men de var väldigt på o ville kolla upp det noga så fort som möjligt.

Kommer nog ändå att få problem med detta knä i framtiden... tyvärr så kommer o går problemen när det gäller knän. Inte kul alls e det ;(

Men God Jul, hoppas du nu får en bra Jul :))

2010-12-24 @ 08:52:20
URL: http://elisathorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0