Summer

Hej alla glada :)

Idag har man inte hunnit med så jätte mkt med dagen, men har ridit Summer och tagit några bilder.
Kan bara säga att Summer har aldrig varit så fin att rida som hon var idag :'D guh vad kul det var att rida henne när hon var så lyhörd och lugn, men hon fick sina damp utbrått ibland och så har hon sitt stress beteende kvar lite med när man rider henne, att hon "hackar tänder". Men det har blivit en STOR skillnad med henne sen jag började att harva, då måste hon hela tiden arbeta med hjärnar!!

Nu känns det ganska trist att skicka tillbaka henne :( men det är sånt man får ta man kan inte äga och ha kvar allt här i livet, fast man vill!

Sen vid tre bar det av till Rutvik i Luleå där mamma skulle ha en NH, lasnings kurs så jag följde med för att hjälpa till, även Olivia följde med :)

När vi kom hem så blev det en sen ridning på Farez som har helt UNDERBAR idag :'D men det e han alltid min lille gåsse <3 tränade lite på galopp pirruetterna och lite piaff som börjar komma nu lite smått! Sen i slutet av passet tränade jag lite markarbete med honom. 

//Elisa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0