Sista sommarlovs dagen

Idag har man målat i stallet sen halv 10-17 så man e ganska så less att måla nu... men snart är det klart, har snart målat klart taket e bara piller målning kvar, sen har vi målar klart allt galler och väggar som var kvar att måla! Nu måste man bara städa lite i stallet också så det ser lite fint ut!

Jag hadde en liten rid paus vid 1 då jag red min älsade lille Jolene som var super fiiin idag :'D
Tränade skänkelvisningar med henne och hon fattade uppgiften snappt. Tränade även på galoppfattningar!

Sen när Olivia hade kommit hem från sin första skoldag så löshoppade vi Farez och Wibora och det tyckte dom var kul-kul, Sen kom veterinären som skulle ge Farez, Jolene och Copper vaksinsprutan och så raspade vi tänderna på Copper och han var så duktig liten kille så ^^ Vi kollade upp om Summer vad dräktig, men tyvärr så var hon inte det :/ men hon var på gång in i sin brunst!

Sen Hoppade jag Summer och Olivia Nobel, Summer var pigg å gl'a idag x)
Red igenom Summer efter hoppningen och hon var helt underbar fast hon stuttsar fortfarande lite när hon tycker det blir jobbigt!

Nä, nu ska man ta å tvätta av sig och se film sen sova... Första skoldagen imorgon jö ;o ajja, de kommer nog inte att vara så jobbigt!

kram Elisa
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0